Головна » Файли » Шкільні предмети » Хімія

Хімікі-біологічна гра: Незвичайна реальність
25.04.2013, 00:09

Хіміко-біологічна гра.

Грають дві команди - хімічна і екологічна лабораторії.

Суть гри; виконавши завдання, піднятися на верхню сходинку біологічної ступені.

Вед.1. Сьогодні ми зібрались у нашому клубі "Ерудит", щоб бути свідками і учасниками наукової битви двох лабораторій - хімічної і екологічної.

Вед.2 В наш час питання екології дуже важливі і актуальні. Вчені стверджують«що кожної години на нашій планеті:

-   1700 акрів продуктивної землі стає пустелею;

-  близько 2000 дітей помирають з голоду;

-   55 чоловік отруюються й гинуть від пестицидів та інших хіміч­них речовин;

-   1000 чоловік вмирають від отруєння водою;

-  2000 тон кислотних дощів випадає у Північній   півкулі;

-   5-6 видів тваринного чи рослинного світу зникають.

Вед.2. Кожної хвилини:

-  знищується більше 51 акра тропічних лісів;

-  використовується близько 35 000 барелів нафти;

-  знищується 50 тон родючого ґрунту через неправильне його використання;

-  виділяється більше 12 000 тон вуглекислого газу в атмосферу.

Вед.1. Наша гра буде присвячена питанням екології, хімії, біоло­гії. Для проведення конкурсу-гри ми створили дві наукові лаборато­рії - хімічну і екологічну на чолі із завідуючими лабораторіями. /Представлення команд і запрошення їх на місця/

      ПОЯСНЕННЯ СУТІ ГРИ.


Вед.2. Для того, щоб члени лабораторій краще  ознайомилися один з  одним, ми проведемо розминку, яка називається "В ОДНІЙ ЗВЯЗЦІ”

-  вишикуватись за ростом;

-  вишикуватись за початковими буквами імен

-  взятися правою рукою за ліве вухо;

-  зробити поворот через ліве плече

        Вед.1.Молодці і до роботи готові. Починаємо гру.

Перший агон "ТЕОРІЯ І РЕАЛЬНІСТЬ".

    На нашій планеті багато екологічно небезпечних зон. Ви знаєте, що з вини людини зникає Аральське море, в озері Байкал гинуть дуже цінні породи риб, в атмосфері дуже багато вуглекислого газу, а це приводить до глобального потепління. А скільки лиха приніс Чорно­биль!

Вед.2. На нашому глобусі відмічені місця екологічних катастроф. Ваше завдання відповісти на запитання;

~ Що таке озонова дірка? Що руйнує озоновий шар?

-  Які речовини утворюють кислі дощі?

-  Який вплив на погодні умови має надлишок  вуглекислого газу?

-  Чому рахіт поширена хвороба жителів Англії?

-  Яке екологічне значення мають заповідники України?

-  Міський хлопчик, приїхавши в гості в село до бабусі, розорив гніздо сови. Через рік корова його бабусі стала давати менше молока. Чому ?

ПІДСУМКИ КОНКУРСУ.

Вед.1. Другий агон "ІНФОРМАЦІЯ ДО РОЗДУМУ".

На сцені закріплені великі букви. Члени лабораторій - команд вибирають будь-які. Кожна буква - це завдання.

А -Який елемент потрібний для збереження зубної емалі?

Б - Виберіть рослину, яка випаровує найбільшу кількість вологи ялина, береза, сосна, тополя, капуста, морква?

В - Який елемент зайвий? Чому? А1 , СІ, Са, Ма, РЬ, К.

Г - Хто зайвий? Чому? Ведмідь, тюлень, вовк, лисиця, тигр, заєць.

         ПІДСУМКИ КОНКУРСУ.

    Вед.2. Третій агон "ВІЧНИЙ ПОШУК"

Ви бачите ромашку, яка знаходиться в зоні екологічного лиха.

Спасти її можна, якщо правильно відповісти на запитання.

/Запитання із ромашки/

1.  Вінком з якої рослини ще в давнину було прийнято вітати героїв переможців?

2.  Чому тропічні дерева не мають річних кілець?

3.  Яке Фруктове дерево вважають гордістю наших садів?

4.  Як називається рослина, яку побачили моряки Христофора Колумба на невідомому острові?

5.  Рослина, продукт якої ми застосовуємо кожного дня, вирощують близько 4000 років?

ПІДСУМКИ КОНКУРСУ.

Вед.1. Четвертий агон "УВАГА! ЕКСПЕРИМЕНТ!"

Одержані посилки на адресу наших лабораторій: Науково-дослідницький інститут N3, хімічна і екологічна лабораторії.

ЗАВДАННЯ В ПОСИЛКАХ.

ХІМІЧНА ЛАБОРАТОРІЯ - визначити з даних сполук сульфат натрію.

 ЕКОЛОГІЧНА ЛАБОРАТОРІЯ - визначити наявність крохмалю в даних продуктах.

   Вед.2. Поки лабораторії працюють - гра з болільниками.

1.  Якщо я запитаю вас, чи знаєте ви прислів'я з хімії, біоло­гії, ви не подумавши відповісте "Ні", але я наведу вам при­клад:

-   твердий як.,.

-  злий як...

2.  Назвіть "грозовий газ".

3.  Як називається пісня солов'я?

4.  Орган почуття у Матроскіна.

5.  Англійський вчений, який розщепив атом.

ПІДСУМКИ РОБОТИ ЛАБОРАТОРІЙ.

Вед.1.. П'ятий агон "ЕКЗАМЕН"

Наші науковці за час спільної роботи мають вже деякі    теоретичні знання. Давайте перевіримо їх.

Завідувачі лабораторіями тягнуть білети.

 1.Які речовини є білою смертю людини?

 2.Для чого пінгвіну крила?

 3.Самий важкий метал?

 4.Позитивно заряджена частина в атомі?

 5.Направлений рух заряджених частинок?

 6.Максимальна валентність марганцю?

Вед.2. Шостий агон "ЧИМ ШВИДШЕ, ТИМ КРАЩЕ"

Тільки що підвезли грунт. Лабораторії повинні з'ясувати, як впливають нові мінеральні добрива на врожай рису, гречки, вівса.

Завдання: розібрати насіння круп /на швидкість/.

Вед.1. ГРА З ГЛЯДАЧАМИ.

 1.Яке молоко не можна пити?

 2.Туман, лід, хмара, сніг. Що об'єднує ці слова?

 3.Сім п'ядей на лобі. Що це означає?

 4.Метал, сполуки якого допомогли відкрити явище радіоактивності

 5.Самий древній сплав?

ПІДСУМКИ РОБОТИ ЛАБОРАТОРІЙ.

Вед.2. Сьомий агон "ЗНАЙОМІ НЕЗНАЙОМЦІ".

Зібрано хороший врожай. Він перед вами. Ваше завдання назвати, як називаються плоди у цих рослин.

/Муляжі груші, яблука, перцю, помідора, кукурудзи, горіха, винограду, буряка/

Вед.і. Восьмий агон "ЗНАЙДИ МЕНЕ".

З Фрагментів формул натрій карбонат, кальцій карбонат скласти Формули.

ПІДСУМКИ КОНКУРСУ.

 

Категорія: Хімія | Додав: uthitel
Переглядів: 484 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]